SALE

Dostawa

Metody wysyłki, formy transportu.

Zasady wysyłki zamówionych towarów:

Zamówienia są realizowane od momentu zarejestrowania płatności zgodnie z czasem określonym w dolnej części strony każdego produktu  „Dostępność”. Towary są wysyłane w Polsce Pocztą Polską lub kurierem GLS lub DPD w kopercie bąbelkowej lub w pudełku w zależności od wielkości przesyłki.

Biżuteria pakowana jest w ozdobne woreczki: idealne rozwiązanie na gustowny prezent lub w pudełkach, gdy cena zamówienia opiewa powyżej 100 PLN. Przy zamówieniach poniżej 100 PLN pakujemy również biżuterię w pudełka upominkowe na życzenie klienta.

Przesyłka jest płatna jednorazowo, niezależnie od wielkości zamówienia. Przybliżony czas wysyłki: kurierem 1-2 dni, pocztą od 1 do 4 dni. Podczas odbioru należy sprawdzić przesyłkę czy nie została ona uszkodzona w trakcie transportu. Jeśli faktycznie nastąpiło uszkodzenie przesyłki, należy w obecności doręczyciela spisać stosowny protokół.

Status dostawy i wysyłki:

Można sprawdzić status zamówienia: Jeśli zostało utworzone konto podczas zamówienia, jego status można sprawdzić po zalogowaniu. Jeśli nie zostało utworzone konto,  status zamówienia można sprawdzić bez logowania, podając numer zamówienia i swój adres e-mail.

Cennik dostaw ANGEL BRIGHT

UWAGA !!!!! Darmowa wysyłka jest ważna tylko w Polsce.

 

Rodzaj przesyłki

Czas dostawy

Cena

Poczta Polska Kurier 48

1-3 dni

16,00 zł

Paczkomat

1-3 dni

13,00 zł

Poczta Polska Kurier 48

za pobraniem

1-3 dni

19,00 zł

Kurier GLS/DPD
inPost

1-2 dni

15,00 zł

Kurier GLS, DPD

– za pobraniem

1-2 dni

25,00 zł

GRATIS

          Paczkomat

Zamówienia od 200zł

Kurier GLS, DPD

Zamówienia od 400zł

Przesyłki zagraniczne

GLOBAL Expres

80 zł

Poczta Polska

Przesyłka polecona priorytet

tylko EUROPA

około 2 tygodnie

45 zł

 

Reklamacje, zwroty:

Szanowny kliencie, jeśli z jakiegoś powodu otrzymane produkty nie spełnią Twoich oczekiwań lub otrzymany pakiet jest niekompletny, skontaktuj się z nami niezwłocznie na adres e-mail: office@angelbright.pl (wpisz numer zamówienia). Dołożymy wszelkich starań, aby pomyślnie rozpatrzyć skargę. Szczegółowe informacje o skargach i zwrotach zawarte są w regulaminie sklepu znajdującego się w zakładce „zasady”.