Dostawa
Metody wysyłki, formy transportu.
Zasady wysyłki zamówionych towarów:
Zamówienia są realizowane od momentu zarejestrowania płatności zgodnie z czasem określonym w dolnej części strony każdego produktu „Dostępność”. Towary są wysyłane w Polsce Pocztą Polską lub kurierem GLS lub DPD w kopercie bąbelkowej lub w pudełku w zależności od wielkości przesyłki.
Biżuteria pakowana jest w ozdobne woreczki: idealne rozwiązanie na gustowny prezent lub w pudełkach, gdy cena zamówienia opiewa powyżej 100 PLN. Przy zamówieniach poniżej 100 PLN pakujemy również biżuterię w pudełka upominkowe na życzenie klienta.
Przesyłka jest płatna jednorazowo, niezależnie od wielkości zamówienia. Przybliżony czas wysyłki: kurierem 1-2 dni, pocztą od 1 do 4 dni. Podczas odbioru należy sprawdzić przesyłkę czy nie została ona uszkodzona w trakcie transportu. Jeśli faktycznie nastąpiło uszkodzenie przesyłki, należy w obecności doręczyciela spisać stosowny protokół.
Status dostawy i wysyłki:
Można sprawdzić status zamówienia: Jeśli zostało utworzone konto podczas zamówienia, jego status można sprawdzić po zalogowaniu. Jeśli nie zostało utworzone konto, status zamówienia można sprawdzić bez logowania, podając numer zamówienia i swój adres e-mail.
Cennik dostaw ANGEL BRIGHT
UWAGA !!!!! Darmowa wysyłka jest ważna tylko w Polsce.
Rodzaj przesyłki |
Czas dostawy |
Cena |
Poczta Polska Kurier 48 |
1-3 dni |
16,00 zł |
Paczkomat |
1-3 dni |
13,00 zł |
Poczta Polska Kurier 48 za pobraniem |
1-3 dni |
19,00 zł |
Kurier GLS/DPD |
1-2 dni |
15,00 zł |
Kurier GLS, DPD – za pobraniem |
1-2 dni |
25,00 zł |
GRATIS |
Paczkomat |
Zamówienia od 200zł |
Kurier GLS, DPD |
Zamówienia od 400zł |
|
Przesyłki zagraniczne | ||
GLOBAL Expres |
80 zł |
|
Poczta Polska Przesyłka polecona priorytet tylko EUROPA |
około 2 tygodnie |
45 zł |
Reklamacje, zwroty:
Szanowny kliencie, jeśli z jakiegoś powodu otrzymane produkty nie spełnią Twoich oczekiwań lub otrzymany pakiet jest niekompletny, skontaktuj się z nami niezwłocznie na adres e-mail: office@angelbright.pl (wpisz numer zamówienia). Dołożymy wszelkich starań, aby pomyślnie rozpatrzyć skargę. Szczegółowe informacje o skargach i zwrotach zawarte są w regulaminie sklepu znajdującego się w zakładce „zasady”.